Články související s: Začínáme hubnout

5 výživových chyb, které děláme v práci

Sedíte v kuchyňce u stolu, jíte pomalu, klidně a vychutnáváte si vyvážené jídlo, které jste si doma připravili… Ideální, že? Pojďme ale udělat střih do reality běžného pracovního dne!

3 rady, jak bezbolestně snížit konzumaci alkoholu při hubnutí

I v nabídce alkoholických nápojů si lze určitě vybrat vhodnější a méně energeticky vydatné varianty, v tomto článku se však především zaměřím na obecnější otázku, a to, jak konzumaci alkoholu při hubnutí snížit.

Jak zvládat při hubnutí vnější lákadla? Oslavy, dovolené a jiné výjimečné události si lze užít i bez přejedení

Tentokrát se zaměříme na zvládání výjimečných událostí spojených s jídlem, jako jsou oslavy, návštěvy, grilování či dovolené. Právě tyto události bývají na všemožná lákadla jako jsou dorty, obložené mísy, chipsy a další opravdu bohaté. Jak je zvládnout co

Jak zvládat při hubnutí vnější lákadla? Nebojte se jíst venku, ale nepodceňujte přípravu

V článku si představíme praktické tipy, jak vnější lákadla zvládat, pokud jíte často mimo domov.

Jak zvládat při hubnutí vnější lákadla? Uzpůsobte domácí prostředí a nakupujte najedení

Žijeme v prostředí, které je bohaté na lákavé vnější podněty. Ať už jsme doma, v práci či jen jdeme po ulici, narážíme až příliš často na všudypřítomné jídlo, lákavé reklamy, lahodné vůně či stále nové podniky nabízející jídlo z celého světa.

Proč je tak důležité se při hubnutí odměňovat (i za malé pokroky)?

Většina lidí se pouští do hubnutí s představou, že samotné dělání změn a váhové úbytky, pro ně budou dostatečnou odměnou a motivací. Tak to ale často není…

6 návyků lidí, kteří dokázali zhubnout a váhu si udržet

Chcete-li zhubnout, s velkou pravděpodobností to dokážete. Možná jste to již dokázali, a možná i několikrát. Dokázali jste si ale zhubnuté kilogramy i udržet?

Jak požádat druhé o pomoc při hubnutí?

K úspěšnému zhubnutí i udržení si tělesné hmotnosti proto patří i dovednost efektivní komunikace se svým okolím. Jak na ní?

Hubnutí v období menopauzy a po menopauze

Dámy na kurzech zdravého hubnutí často vzpomínají, že jim ve dvaceti stačilo párkrát vynechat večeři nebo se pár dní více hýbat a kila navíc byla pryč. S přibývajícími léty je ale každé kilo dole větší a větší dřina. Co s tím?

Pohyb v době koronaviru a jak správně cvičit online

Nový rok je typický pro předsevzetí spojená se změnou stravování a pohybem. Koronavirus nám bohužel pohybovou aktivitu neustále komplikuje a řešením je pohyb na čerstvém vzduchu nebo domácí cvičení.

Nejbližší plánované akce


Poslední 2 volná místa!

Zhubněte zdravě a jednou provždy s podporou skupiny v desetitýdenním online kurzu. Kurz povede nutriční terapeutka a zkušená lektorka STOBu Eva Chocenská. 


Vyberte si ze široké nabídky pohybových lekcí (jóga, zdravotní cvičení, pilates, salsa) a cvičte pravidelně pod vedením zkušených instruktorů.

Cvičit s námi můžete naživo v Praze nebo online a odkudkoliv!


Přijďte si nechat změřit složení těla, ochutnat zdravé potraviny nebo se zúčastněte workshopů a cvičení. 

Vstup ZDARMA. :-)