Zajímavosti z výživy

Kefír, acidofilní mléko nebo jogurtový nápoj?

Kysané mléčné výrobky tvoří širokou paletu druhů mléčných výrobků, do kterých se při výrobě přidávají kysací mléčné kultury. Od druhu použité kultury se pak liší i vůně, chuť a textura samotného výrobku.

Intermittent fasting u hubnoucích klientů. Jaké potíže vidíme?

Otázka rozložení jídel během dne je při hubnutí samozřejmě zásadní a v naší praxi ji slyšíme velmi často. V souvislosti s trendem intermittent fasting její frekvence v poslední době narostla. Zahýbal trend IF výživovými doporučeními?

Letní drinky jsou kalorickou bombou – jak si je vychutnat a přitom nepřibrat?

V horkých letních dnech se rádi zchladíme a osvěžíme ledovým nápojem. A voda to většinou nebývá. Zejména míchané drinky nebo domácí limonády bývají nabité cukrem a kaloriemi. Jaké nápoje si můžeme bez obav dopřát a čím nahradit ty méně vhodné?

Jarní detoxy pod lupou

Co nám říká výzkum o detoxikacích a očistných kúrách? Ačkoliv detoxikační průmysl roky vzkvétá, kvalitní studie chybí. Závěry z těch mála, co máme, více méně říkají, že detoxikační diety mohou způsobit úbytek hmotnosti kvůli nízkému příjmu kalorií, jakmil

7 rad, jak na podzim posílit imunitu

Imunitu bychom si měli sice hýčkat celoročně, v podzimních měsících, které jsou tradičně plné nemocí a nepřízně počasí, si však naši pozornost zaslouží dvojnásobně. Čím vším můžeme naši imunitu podpořit.

Probiotika při hubnutí - jak pomáhají a jak je doplnit stravou?

Zdravotní stav, imunita, naše nálada, chuťové preference nebo tělesná hmotnost – to vše částečně ovlivňují mikrobi, kteří žijí na povrchu i uvnitř našeho těla.

Hubnutí po porodu. Během kojení dejte pozor na velké váhové úbytky a dbejte na kvalitu stravy

Pokud se po porodu rozhodnete hubnout, spíše než cestou překotných změn a zákazů, jděte cestou kvalitní a vyvážené stravy, rozumné a bezpečné fyzické aktivity a snahy o udržení psychické pohody.

I při hubnutí můžete bez obav grilovat

Grilování k letním večerům prostě patří. Posezení s přáteli ale nemusí nutně znamenat přejídání a přibírání na váze. Poradíme vám, jak letní „grilovačky“ hravě zvládnete. 

Jak podpořit imunitu? Nezapomeňte na vitamin D!

Správnou funkci naší imunity můžeme podpořit mimo jiné i dostatečným příjmem vitaminu D. V době omezení pohybu venku je pak důležité zaměřit se na příjem "déčka" z potravin. Jaké jsou na vitamín D bohaté?

Potraviny a letní horka - na co si dát pozor?

V letních horkých dnech na nás číhají akutní rizika v podobě nákaz z potravin. Teplé počasí je ideální pro množení bakterií, které nám pak způsobí značné nepříjemnosti a dokážou zkazit i několik dní dovolené.

Nejbližší plánované akce


Vyberte si ze široké nabídky pohybových lekcí (jóga, zdravotní cvičení, pilates, salsa) a cvičte pravidelně pod vedením zkušených instruktorů.

Cvičit s námi můžete naživo v Praze nebo online a odkudkoliv!


Přijďte si nechat změřit složení těla, ochutnat zdravé potraviny nebo se zúčastněte workshopů a cvičení. 

Vstup ZDARMA. :-)