Workshop: Komunikace s klientem při nutričním poradenství/terapii
III. interní klinika VFN, Charvátův sál
U Nemocnice 1
Praha 2 120 00
Zobrazit na mapě
Lektor:
Iva Málková
Termín: 12.03.2016
Cena celého kurzu: 1490 Kč
Termíny kurzu
Den | Čas | Datum | |
---|---|---|---|
Sobota | 08:30 - 17:30 | 12.03.2016 |
Pohybujete se na poli nutriční terapie nebo poradenství? Máte již dostatečné výživové znalosti, ale chtěli byste se naučit lépe komunikovat se svými klienty nebo pacienty? Právě pro vás máme připraven tento praktický workshop - Komunikace s klientem při nutričním poradenství/terapii.
Součástí vaší práce je každodenní styk s lidmi a proto je nezbytné vědět, jak s klientem mluvit, co říkat a co raději neříkat, co (ne)dělat v konkrétních situacích a jak posílit váš vzájemný vztah, protože na něm do velké míry závisí úspěch vaší spolupráce. Tento seminář je určen jak začátečníkům tak i těm, kteří mají už nějaké zkušenosti, ale rádi by se dozvěděli něco nového a získali inspiraci, a v neposlední řadě se také podělili o své vlastní zkušenosti.
Přijďte se dozvědět zajímavosti z psychologie, které můžete uplatnit ve vaší nutriční praxi. Naučíte se posilovat vztah s klientem a zefektivníte čas, který spolu strávíte.
Kdy? V sobotu 12. 3. 2016, od 9:00 do 17:30 hod. v Praze (Všeobecná fakultní nemocnice na Karlově náměstí, Charvátův sál)
S kým? S PhDr. Ivou Málkovou a Mgr. Petrou Mocovou
Na co se můžete těšit?
8:30 – 8:45 Registrace
9:00 – 9:30 Představení, seznámení
9:30 – 10:30 KBT obezity (Iva Málková)
10:30 – 10:45 Přestávka
10:45 – 12:00 Základy psychologie v oblasti výživového poradenství (vztah a komunikace s klientem, motivace, stanovování cílů, rizika)
12:00 – 13:00 Oběd
13:00 – 14:30 Struktura sezení (představení, první kontakt, kontraktování, technické informace, ukončování) + nácvik situací
14:30 – 14:45 Přestávka
14:45 – 16:15 Specifické situace v individuálním kontaktu (práce se studem, pláčem, odporem) + nácvik
16:15 – 17:15 Videoukázka komunikace s klientem + rozbor, diskuze, shrnutí
17:15 – 17:30 Závěrečná diskuse
Správná komunikace je základem úspěchu. Chcete-li klientovi nebo pacientovi opravdu pomoct, ale bohužel se to pokazí jedním špatným gestem, větou nebo slovem, tak je to ohromná škoda. Stalo se vám to někdy? Přijďte to s námi napravit.
„Vzdělávání nás baví.“
Váš STOB