Online zdravotní cvičení, které vám dá BEZPEČNĚ zabrat - cvičení ke Světovému dni obezity


Průměrné hodnocení: 4.97
Hodnotilo: 71 uživatelů
Upřesnění místa:
Zoom

Instruktor: Běhounková Olga

Termín: 02.03.2022

Online zdravotní cvičení, které vám dá BEZPEČNĚ zabrat - cvičení ke Světovému dni obezity již skončil a nelze jej tedy objednat

Termíny kurzu

DenČasDatum
Středa18:00 - 19:0002.03.2022

Dejte si bezpečně do těla se zkušenou instruktorkou STOBu Olgou Běhounkovou

V této hodině se budeme věnovat posilování celého těla v různých pozicích: ve stoje, v sedu, v kleku, v leže. Ve stoje budeme pro posilování využívat váhy vlastního těla. Pokud víte, že vám balancování činí obtíže, připravte si, prosím, vedle sebe židli bez koleček. 

Velká pozornost bude věnovaná posilování břicha, ale nezapomeneme ani na další svalové skupiny. Posilovací prvky budou prokládány protahovacími a mobilizačními cviky. Zaměříme se také na nácvik správného dýchání a nožní gymnastiku. Cvičíme bez bot. 

Možnost kontroly cvičitelkou je on-line velmi limitovaná, je proto důležité respektovat potřeby a signály vlastního těla. Nezapomínejme na heslo, že méně je někdy více, on-line obzvlášť. 

Respektujte svoje tělo, svoje zdravotní omezení, ale také si nechte čas jednotlivé cviky objevit, dobře a dokonale zvládnout. Zdravotní prvky cvičení vycházejí z rehabilitační formy pilates, vyžadují čas pro správné provedení, propojení všech elementů cviku.

S každou hodinou se nejen budete cítit lépe, ale především budete více schopní vnímat instrukce, které vám cvičitelka dává. Posilovací prvky jsou často nabízeny v několika variantách, vyberte si tu, u které cítíte, že cvičíte, ale zvládnete ji dobře provést! Buďte na sebe hodní.


Co budete potřebovat?

  1. Podložku 
  2. Středně velký ručník, tenisový míček, overball 23-27 cm.
  3. Místo na cvičení, a to takové, abyste ve stoje měli dost místa na upažení paží, v leže pro pohodlné protažení paží a nohou
  4. Připojení přes notebook, tablet nebo telefon - nepevný počítač vám umožní si jej natočit a případně položit na zem podle potřeby. Před začátkem hodiny se podívejte, jak dobře budete vidět na obrazovku ve stoje, v sedě a v leže.


Jak se k lekci připojíte?

Lekce bude probíhat skrze platformu ZOOM. Odkaz na cvičení vám přijde v e-mailu před lekcí.

 


 

UPOZORNĚNÍ | Přihlášením k lekci účastník potvrzuje, že si je vědom svého zdravotního stavu a bere na vědomí, že se lekce účastní na vlastní odpovědnost a riziko. Cvičení je určené pro osoby bez vážnějších zdravotních komplikací. Případná zdravotní omezení (nemoc, úraz, omezenou pohyblivost, těhotenství apod.) je účastník povinný konzultovat se svým ošetřujícím lékařem a dbát jeho doporučení.

Těšíme se na společné cvičení. Sportu zdar!

Hodnocení uživatelů

Pro psaní recenzí se musíte přihlásit

Helena V.
Hanka V.
Vladislava H.
Super!!
Petra V.
Cvičení bylo skvělé, děkuji.
nsatrapova
Moc fajn cvicitelka a prijemne cvičení.
Eva J.
Cvičení se mi líbilo, protáhla jsem si celé tělo. Eva
Jaroslava S.
Super, cvičení plní účel :-)
Balami
Byla jsem spokojená, děkuji!
Zdena N.
Moc se mi cvičení líbilo, cvičení on -line výborné. Zdena N.
Petra G.

Nejbližší plánované akce


Hubněte s podporou odborníka, ve skupině a online odkudkoliv!


V tomto kurzu se navíc k teorii a psychologické podpoře přidává i možnost zdravého pohybu v krásných Letenských sadech v Praze.


Letní kurz vás naučí nejen základy priessnitz a nordic walkingu, ale navíc poznáte ještě různé části Prahy a různé lektorky.