Psychologický kurz s novým přístupem "mindful eating"


Průměrné hodnocení: 4.5
Hodnotilo: 6 uživatelů
Upřesnění místa:
ZŠ Plamínkové
Plamínkové 2
Praha 14000

Lektor:
Tereza Hacová

Instruktor: Jarena Ježková

Termín: 10.01.2018 - 07.03.2018

Cena: 2000 Kč

Kurz je již obsazen. Můžete se přihlásit jako náhradník.
Přihlásit se jako náhradník


Termíny kurzu

DenČasDatum
Středa18:00 - 20:0010.01.2018Každý týden

Psychologický kurz s novým přístupem "mindful eating"

Tento nový přístup k terapii nadváhy a obezity s velmi dobrými výsledky ve vztahu k udržení váhy je zatím používán spíše ve světě než u nás. Využijte příležitost k účasti v tomto kurzu s novou metodikou.

Kurz je určen především absolventkám a absolventům základních kurzů, kteří se chtějí dále scházet a podporovat ve svém snažení, být pod odborným vedením a dozvědět se nové poznatky, které jim pomohou v trvalém udržování optimální váhy. Absolvování základního kurzu ale není podmínkou a zúčastnit se mohou i chroničtí dietáři, kteří "prohubli život" a chtějí problém vyřešit již natrvalo. Součástí kurzu je i cvičení, vážení a v případě potřeby i konzultace ohledně skladby jídelníčku.

Kurz se bude konat od 10.1. do 7.3.2018 vždy ve středu od 17 do 20 hodin v základní škole Plamínkové, Praha 4 (u metra "C" - Pankrác), bez cvičení od 18 do 20 hodin.

Stěžejní část lekcí (od 18 do 20 hodin) povede Tereza Hacová, která se jako jedna z mála odborníků zabývá dnes populárním směrem mindfulness (všímavostí) ve vztahu k problematice jídla (mindful eating). Zkušenosti získala na zahraničních kurzech. Během 8 lekcí tohoto kurzu věnovaných technice mindfulness se seznámíte s konceptem všímavého jedení, naučíte se mnoho technik mindfulness a nespirituální meditace, pomocí kterých se dostanete do přítomnosti a zjistíte, co chce a potřebuje vaše mysl a tělo, a jak se o ně co nejlépe starat. Zjistíte, jak poznat a využít signály z těla při rozhodování, zda jíst či nejíst, zda máte hlad nebo chuť, kdy ukončit jídlo, a to vše bez pocitu viny a přejídání. Budete se zabývat především tím, proč jíte a jak jíte. Mindful eating vám pomůže stát se labužníkem, jíst to, co si žádá vaše tělo a duše a nebýt otrokem vnějšího prostředí, které vás provokuje k jídlu navíc. Dále vám pomůže si vybírat kvalitní potraviny a vychutnat přesně to množství, které přináší požitek, a nejíst jídlo navíc ze setrvačnosti. Pomocí nahrazování kritizování sebe sama za péči o sebe získáte svobodu od výčitek a strachu z jídla, váhy a vaší postavy. Konkrétně se bude zabývat následujícími tématy:

- Co je mindfulness a jak jednoduše meditovat?

- Co je mindful eating a jak...

... více


Hodnocení uživatelů

Pro psaní recenzí se musíte přihlásit

Ladislav F.
Kurz byl moc fajn, sesla se dobra parta, Tereza to vedla dobre. Zajimava byla i tanecni pohybova aktivita, asi neni z hladiska spotreby energie tak efektivni, ale pro mne je mnohem prijatelnejsi. Lada F.
Ivana Z.
Nemám, co bych vytkla. Tereza je výborná lektorka.
Eva R.
Mindfullness, včetně všímavého jedení a meditací pro mě byly něco nového a taky velmi oohacujícího. Kurz vřele doporučuji.
Ivana Z.
Obě lektorky byly skvělé. Všímavost - mindfulnes naprosto vynikající. Určitě doporučuji. Základní kurs je dobrý na nastartování a tenhle pokračovací zase pomáhá si nové návky zažít a dostat hlouběji pod kůži, navíc naučí nové věci.
Bronislava C.
Pokračovací kurz mi vyhovoval přesně v té podobě, v jaké byl - obě lektorky se nás před začátkem kurzu ptaly, jaká témata by nás zajímala, a daly nám tak možnost jeho podobu "spoluvytvářet". Technické detaily jsme k mé spokojenosti vyřešili už během počátečního kurzu, takže jsem měla pocit, že už vím,"jak na to" a další zásadní informace v tomhle směru už de fakto nepotřebuji. Od pokračovacího kurzu jsem očekávala spíše volná "povídací témata" povzbuzení a udržení morálky, což pro mne beze zbytku splnil. Za mě plný počet bodů. :-))
Klára F.
Nízká frekvence kurzu, více méně volná diskuze, střídání lektorek (i když obě jsou fajn), preferovala bych vždy předem dané téma, které se bude diskutovat - třeba téma se stanoví na předešlé hodině a lektorka na dané téma vypracuje program, jinak se hodina stane klábosícím kroužkem, kde se těká od tématu k tématu.

Nejbližší plánované akce